Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Catja Lindeblad - 12 oktober 2012 00:05

Oktober har visat sin allra vackraste sida idag..sol strålande SOL..;-)  

Igår var inte vädret det bästa, ändå var det en jädrans trevlig dag..för då var det tur med väninnan och goda kanelbullar och kaffe och vad gjorde väl det att regnet strilade över vårt huvud..;-) många gånger blir just dom dagarna värda att minnas..  

             

Tisdagen var vikt för möte..reflektion..var och en skulle ta upp ett problem.. efter mötet var jag den mest problemtyngda människan i manna minne och jag mådde faktiskt riktigt dåligt hela kvällen..Jag är som ett sånt där flugplåster, allt skit fastnar på mig..;-))  


Därför var det extra skönt att få sitta där i regnet med väninnan och hundarna och äta väninnans fars kanelbullar..;-) och det blev ju bättre allteftersom både med vädret och med sinnet..


Idag blev det en backe träff på fm och några nya förmågor gjorde entré'..Dante och Wilson..så många valpar runt om en nu, så valpsjukan börjar smyga på igen..;-)      

Dante är en blandras..     och Wilson en Italienare..;-) Vilda och galna..vildast var Wilson..jag och alla andra också för den delen hade andan i halsen när W snodde runt..för min del tänkte jag på de där smala benen..  


Eftersom vädret var strålande blev det lite trädgårds stök..sen gick Vince och jag på tur igen..   och det var väl inte meningen men plötsligt var vi där på en av dom vackraste ställen jag vet..Toarps får hage..och det låter ju inte så glamoröst..men oj vad vackert det är där..och STORT..  


8,97 kilometer blev denna tur..stannade väl ett par gånger och pausade..hemma var vi efter 2 timmar och 19 minuter..HEPP!


Fick se både se häger, hare, rådjur och en hel bunt fasaner..

Fåren går i hagen närmast skogen, så vid sjön är det löst och ledigt..vi tog hela rundan runt och innan jag hittade bron hade jag en liten släng av panik..;-)  


Nu är det dags att säga godnatt och med hopp om ännu en fantastiskt dag i morgon..  

Tjingeling!




Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards