Alla inlägg den 7 mars 2014

Av Catja Lindeblad - 7 mars 2014 09:58

Dagarna bara rinner iväg och i dag skriver vi 7 mars!!?

Sjunde mars..fattar det verkligen inte och så kan folk säga att tiden står still?? Undrar var då?

Sannerligen inte här i alla fall!  


Denna månad är en bra månad och med bra menar jag att ljuset kommer tillbaka och att vi faktiskt kan se varandra även fast klockan passerat 17 på kvällen..

Hela vintern har det blinkat på backen och ficklampor har flashat, men nu SER vi varandra (även jag) och hundarna och ingen hund kan lura oss o sticka iväg för man tror att "den där gula lampan är han/hon men det var det inte..

Nån smarting till hund hade vi också som helt enkelt lämnade kvar sitt blink halsband på marken och stack..;-)

Så välkommen ljuva mars..  


Några födelsedagar är det också denna månad, en är redan avklarad..systersonen fyllde 15 och plötsligt har han blivit så lång..      

Några år mer blir väninnan och det innefattar en nolla men femman är där..;-))

Ingen risk att jag glömmer för vi firar på samma dag..dock har jag + på nollan ett par gånger..;-)    


Ser särskilt emot alla långpromenader i vår för foten har blivit i skick som ny och jag är evigt tacksam för denna högtrycks behandling..en behandling kvar och sjukgymnasten lovade i början åtminstone 75% förbättring men jag måste nog gå på 90%..;-)

Lite känning hade jag efter vår långtur till Toarp men efter dom timmarna över stock o sten hade det varit konstigt annars dessutom var det sista halvtimmen och bara lite, så HURRA för det!              


Dessutom har jag numera frikort..för första gången i mitt liv..;-) det var lite som att vinna på triss..och med dom orden skrivna känns det verkligen som 50++++;-)  


Fler hundar tar sig upp på backen och det är kul, på vår sida på Fb är vi nu 28 glada medlemmar..;-) o valp säsongen har börjat..          


För övrigt har vi varit i Ullared och shoppat loss.. mestadels av tiden tillbringades uppe på barn avdelningen..

Förstår verkligen att barnfamiljer åker dit och laddar upp inför varje säsong..det ÄR billigt och fina kläder och leksaker..;-)  


Denna helgen blir work no play.. men det får gå ändå..;-)  


 

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards