Alla inlägg den 22 januari 2015

Av Catja Lindeblad - 22 januari 2015 10:26

I dag hade jag verkligen lovat, både mig själv och väninnan..idag skulle jag, idag skulle jag komma igång med det som jag skulle kommit igång med för länge sen..som jag faktiskt köpt ett kort för..TRÄNINGEN..  

Det gick åt skogen..om jag ska skylla på nåt, får jag skylla på väckarklockan,eller på en pratsam hundägare som jag träffade när jag äntligen kom ut efter typ 10 snooze..eller så får jag faktiskt skylla mig själv..

Vet faktiskt inte vad som ska få mig ner där i träningslokalen..för jag vill, det vill jag faktiskt(tror jag)..i vilket fall som helst, så måste jag..det känner jag verkligen att jag måste..  

Tjat går inte,jag blir som en trotsig 3-åring som stampar med fötterna och skriker NÄÄÄ...(bokstavligen)

Att säga: "jag är här nere och tränar, kom om du känner för det" funkar absolut inte..för det är klart att jag inte känner för det då..(typ kan jag slippa så gör jag det)

Så jag vet inte..det är en process som med allting jag "måste" göra..jag är en gele' boll som bara flyter omkring, inga krav eller måste(n)  

Fast jag borde ju..kanske på måndag om jag ställer klockan på 05..två timmars snooze borde väl räcka??  


Igår fick jag äntligen träffa mitt lilla gos hjärta,mitt lilla barnbarn..      

Alla magsjuke baciller bör väl vara borta nu efter nästan två veckor..!

Tiden går så fort och Liam ändrar sig hela tiden,varenda gång man kommer är där något nytt att upptäcka..

Energi har han i alla fall så det räcker och blir över..så lik sin pappa;-))  

Blev bjuden på middag..tur man har en son/svärdotter man kan äta hos,det smakar så mycket bättre;)  


Snart dax att arbeta lite grann igen,hoppas att det även där är bacillfritt..vill verkligen inte åka på det igen!!


Nu snart tid för en lång tur med Vince,tack o lov att jag har hund,hur skulle jag annars sett ut?!? ;-))


 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards