Alla inlägg den 6 december 2012

Av Catja Lindeblad - 6 december 2012 23:20

Gårdagens möte..en tre timmars historia med godaste saffrans parfait och julklappsutdelning..    

Ett styck inköp av lååång vitlökskorv ingick också..;-))


Dagens möte var en ännu längre historia..från 08-16 och minsann om det inte blev julklapp där också och finaste brödkransar att hänga i fönstret och detta från arbetskamrat..jag måste ha varit hur snäll som helst detta året..;-)  

Det var ett trevligt möte..trevligare än vad jag tänkte mig innan..

Det är ju det här med tankar..att välja hur man tänker..DET är jag proppfull med efter detta möte..alltså INTE bara av mat,kaffe (litervis med kaffe) och kaka..och inte hörde jag några protester när nästa års möte dryftades..

Det allra bästa var att Vince kunde hänga med..fast a' andra sidan är ju han en medarbetare han också..och han skötte sig precis lika bra som oss andra..;-)  


En tanke som jag försökte välja bort var att när det snöade som allra bäst..då HADE jag velat vara i Arrie..men det var bara för att jag ville njuta som bara sjutton nu när snön ÄNTLIGEN är här och lite avundsjuk är jag ju på 08:orna..deras snökaos..jag menar bara..KOMSI,KOMSI..;-)..tokig?? javisst!!


Ser med viss ängslan att nån dag skulle det gå ner mot nån plusgrad..NEJ säger jag bara..-10 eller nåt sånt, det är väl lagom..


För övrigt hade nog Melvin anammat det där med positivism för han VALDE att sitta alldeles i närheten av Vince och DET hör inte till vanligheterna minsann..  


Hur som helst är jag rätt trött i kväll..att stiga upp 04:30 är inte min melodi även om jag valde att tänka positivt..så nu känns valet att kasta sig i säng vansinnigt vettigt..så..  

GODNATT!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards