Alla inlägg den 27 september 2012

---

Av Catja Lindeblad - 27 september 2012 09:08

Det är som när man ska klippa luggen själv..man börjar lite försiktigt, sen blir det ojämnt och man klipper lite till,lite till och lite till..sen är det kört..  

Ungefär så hände det med Vince..han har ju ingen lugg att snacka om, så det fick bli öronen..och det är ju inte det lättaste heller för han satt inte helt stilla..(nåt måste man ju skylla på)

Till sist fick jag sluta, annars hade katastrofen varit större..  

Övning ger färdighet sägs det..få se om jag övar nån mer gång..


Har ätit min första egengjorda äppelpaj detta år..( det var innan mina lukt o smak lökar tog paus) och den var sagolikt god..ja faktiskt!..;-)  


För övrigt snörvlar jag mig fram..min huvudvärk har gett med sig ÄNTLIGEN för den var inte nådig..

Som om inte det räckte fick jag när jag böjde mig ner för att ta upp Vince vattenskål en rejäl smäll i ryggen och där blev jag stående..  

Så ett jäkla skit alltsammans..tur att jag bor som jag gör och inte i ett 3-vånings hus utan hiss..      


Har börjat läsa tredje och sista delen på "Victoria Bergmans svaghet" Pythians anvisningar..och precis som i del 2 har jag svårt att komma in i det hela..egentligen tyckte jag nog första delen var bäst, och det är för lång tid att vänta på nästa del..har ju för tusan glömt..  


Apropå glömt skulle jag sms till väninnan om hon kunde köpa en sak till Vince när hon åkte till det stora köp paradiset Ullared..;-) och jag börjar skriva och plötsligt var det bara borta..bara så där..NU har jag kommit på det igen och för vara på säkra sidan har jag skrivit upp det på en sån där post it lapp..det är det första tecknet på en begynnande demens..gula post it lappar..  


Nu ska jag ta mig samman och göra nåt..och vad det är har jag ingen aning om..

HEPP!


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards