Direktlänk till inlägg 17 januari 2015

NU..

Av Catja Lindeblad - 17 januari 2015 09:45

Att vara magsjuk är som att bli barn på nytt..mer än så tänker jag inte utveckla saken..  

Har nu kommit ur denna tunnel och ljuset är skymtat och man får väl säga att jag är helt frisk!

Dock lite magkatarr vid kaffeintag och det är ju illa..men jag ska kämpa! Kaffet SKA ner..;-))  


Världen runtomkring mig är upp och ner och vad är då lite magsjuka..folk mördar och våldtar,spränger andra människor till döds och bär sig allmänt okristligt åt..  


Igår tog jag mig/oss på lite längre tur och det var så jäkla skönt,vädret var också på lite bättre humör och Vince fick SPRINGA..  


Vädret är på ännu bättre humör idag och vi får ge oss på en långtur,idag orkar jag nog ännu längre..;-)  


Saknar mitt lilla hjärta men det är bäst att vänta lite,lite till så alla baciller är helt borta från denna kropp..men sen så Liam, kommer farmor..;-))  


För övrigt har Vince utvecklat en fantastisk aptit..han äter allt,han är icke nödbedd..nu skiter han i om det är pålägg på brödet eller inte

NU är det läge att passa sig för vad han äter utomhus..NU är det läge att kolla vad man lägger på bordet,stänga skåps luckor och kylskåp..  

Han verkar ständigt hungrig min stackars påg..nån extra godbit försvinner då hastigt från min hand in till hans gap..NU är det kanske läge att begränsa godbitarna lite..fast jag tröstar mig lite med att Vince faktiskt behöver gå upp nåt kilo..så det gör ju ingenting med en liten godbit då och då..för HUR ska man kunna motstå dessa underbara ögon??

 

Tjingeling!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catja Lindeblad - 21 januari 2018 18:19

Året första inlägg 2018 Kan detta året månne bli bättre än förra tro??   Det började lite sisådär kan jag säga när min sons farmor blev akut dålig, livet är skört och det kan gå hiskeligt fort från lite krasslig till skarpt läge   Det ver...

Av Catja Lindeblad - 26 december 2017 16:00

Då var det klart då..Julen   Denna julen arbetade jag och förträngde ALLT om tomtegröt o sill och julklappar   Fast vi tjuvstartade julen på torsdagen så det blev allt det där ändå och min julklapp blev jag väldigt glad åt, älskar korgar med d...

Av Catja Lindeblad - 5 december 2017 18:49

Julstöks månaden har börjat och med det menas december,ingen snö i sikte och det lär väl bara komma regn här nere och det är jäkligt trist säger jag bara, ett år gnällde jag väldigt mycket över snöbristen och några veckor senare kom snö i överflöd..m...

Av Catja Lindeblad - 18 november 2017 18:15

Hoppsan! Det har minsann redan blivit november utan jag knappt fattat hur det gick till   Förstår precis vad min mormor menade när hon sa tiden gick fort,fort Hinner knappt med att tänka ;-)   Det är mycket man fattar när man blir äldre ...

Av Catja Lindeblad - 25 oktober 2017 18:06

Det är väl bara att gilla läget med regn,regn,regn..eller inte Min favorit månad har nog regnat bort för inte brukar väl oktober vara på detta viset??   Har saknat Vince extra mycket dessa veckor, hösten var vår tid, det är Walters tid också f...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards