Alla inlägg den 20 december 2011

Av Catja Lindeblad - 20 december 2011 14:47

Om jag bara fick tala om hur mycket jag hatar smällare, så skulle allt kännas mycket bättre..JAG HATAR SMÄLLARE!!


Fast jag vet inte om det kändes så mycket bättre, helst skulle jag vilja göra nåt handgripligt mot dessa aphjärnor som redan nu smäller av den ena bomben efter den andra..

Vince påminner väldigt mycket om Leffy (min första setterstjärna) tyvärr även när det gäller rädslan för smällare, Leffy hade nåt att skylla på..en smällare under magen kan ju göra vem som helst rädd..Vince har inte blivit drabbad av något sånt, så här får vi kanske skylla på mig då, för JAG har fått en smällare rakt ner i mina boots, jeansen började brinna..så jag kan väl säga att min raketrädsla gått över till Vince, för när jägarna smäller av sina skott reagerar han inte alls..men raketer NÄ, INTE KUL!


Två smällare när vi steg av bussen idag sen är det kört..jävla ungar säger jag..om ni bara visste vilka hemska fantasier som ruvar i mitt inre, om vad jag vill göra med dessa uslingar, skulle ni alla bli rädda..jag blir rädd själv!


I går var jag helt i kökets våld och jag måste ha nåt fel i huvudet, för vad gör väl jag när det är dags att göra köttbullar (igen) jo, prövar NYTT RECEPT (igen) inte kan man väl säga att jag lär av mina misstag..;)

Dessa köttbullar smakade inte julkorv, dom smakade...rätt ok..i vilket fall som helst, dom får duga..inte orkar jag gå på det igen..

Detsamma säger jag om brunkålen, ett så stort vitkåls huvud och så lite brunkål!!

Dessutom smakade brunkålen INTE ALLS som pappas..  


Praktik idag och Vince var hyfsat pigg..;)

Slocknade sista halv timmen..

Har försökt få honom att bära en korg med pepparkakor, tänkte att det hade ju varit lite käckt att han gick runt och bjöd på detta..nå, det kan jag ju fortsätta drömma om, att bära korgen gick väl ok ett tag men sen fick han fnatt och kastade med denna korg så köket blev fullt med pepparkakor..krossade sådana..ja, han är pigg..;))  


Nu, efter denna stunds vila framför datan har jag satt på ugnen..saffrans kaka blir projektet idag..x 3..  

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards