Alla inlägg den 22 december 2011

Av Catja Lindeblad - 22 december 2011 16:35

Det här med saffran kaka verkar inte vara min grej..inte detta året i allafall..men ett försök till i kväll, sen skiter jag i det..

Janssons frestelse nästa utmaning, men det brukar jag ju lyckas med, så det vore väl själva sjutton också om inte...  

Kanske ska sälla mig till de människor som bojkottar julen..

Kommer definitivt att göra det om Jansson bråkar med mig..;)


Dessa smällare fortsätter att göra livet surt både för mig o Vince och som sagt mina fantasier vad jag vill göra med dessa uslingar fortsätter, kanske får jag en knäpp och går bärsärkagång här hemma..   fast han verkar lite lugnare idag, men att gå ut är inte att tänka på, vi får smyga ut nån gång i natt, sent, sent i natt..

Tack o lov sover unguslingarna länge på morgonen, längre än vad jag gör i allafall så det blev en smällfri backträff..;)

Aja fick vi bara träffa en kort stund..tid att passa för frissan var det där..men Floyd och Balthazar höll Vince sällskap..                  


I morgon tjuvstartar vi julafton och sen är det bara att köra på..

Önskar er alla EN RIKTIGT GOD JUL!!      

Som grädde på moset en liten summering av vårt "slit", inte allt nä då långt därifrån,men så kul att göra, mina små "filmer"..
 

Nu ska jag titta till den där jäkla saffrans kakan och se om den hörde mitt hot..;))

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards