Alla inlägg den 18 december 2011

Av Catja Lindeblad - 18 december 2011 17:50

Man kan ju tro att jag drunknat i alla julbestyr och inte haft tid att sitta hääär framför datan och skriva om det jag nu skriver om..;)

Men så är det minsann inte alls..efter mina julkorvs köttbullar har jag inte gjort ett dugg..inte har vi tränat heller, vilket får mig att få gräsligt ont i magen..jobbat har vi gjort, Vince och jag, varit på  heldagsmöte och arbetsplats träff..Vince fick följa med på heldagen..inte kan man lämna i mer än 10 timmar och nån passning hade jag inte och han ÄR ju faktiskt en medarbetare i denna stadsdel..;))


Det var ju en träning i sig..passivitets träning sanna mina ord och han skötte det över förväntan..faktiskt så att siste man som kom in inte hade en aning om att det fanns en hund med..förrän Vince stack upp huvudet i halvlek och kollade läget..;)

Julklapp från jobb blev det trots allt och det var den finaste pläden..perfekt till mitt soffmys..så ordningen återställd och jag blev glad..;) nu gäller det att hålla denna dyrgrip borta från katter o hundar..kan bli svårt..katterna har redan gjort vissa attacker..för jag har ju fuskat och redan öppnat paketet..  


Granen kom upp med ljusen på..satte mig och tog ett djupt andetag, stoppade en snus i munnen och gick systematiskt till väga och det gick..tack o lov!!  


Ett julkort har jag redan fått och det gjorde mig så glad..Ajas matte hade gjort ett med Aja o Vince när dom har pusskalas..;)  


Lite glögg sörpling har jag också hunnit med hos bästa vännen och tuggat i mig x antal lussebullar..supergoda!  

   

Nu gäller det denna vecka..allt ska bli klart och jag undanber mig alla misstag och felsteg..

Nu kaffe och förhoppningsvis vaknar jag till liv ordentligt..          

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards