Alla inlägg den 31 december 2011

Av Catja Lindeblad - 31 december 2011 17:06

Det fick bli ett inlägg till innan detta året går mot sitt slut..

Inte för jag har så mycket att dela med världen..jo, det har jag faktiskt, för äntligen lyckades jag få kisse dropparna dit jag ville och urinprov blev inlämnat

Så jag kan gladeligen meddela att Vince är helt frisk..;))          

Nu ska han gå på "förebyggande" foder, men vad det gäller njurarna så var det den otäcka uvin som gjorde det hela..och GLAD är jag!!  


Så det blev ett bra slut på detta året..

Har sett både här o där att folk skriver lister om mål 2012..

Här kommer min lista:

Ska tvätta en gång i veckan

Tömma ur kyl o frys regelbundet

Äta upp mat jag handlat,även sista skivan i påläggsburken(kastar ALLTID den)

Tänka positivt (även när jag måste arbeta)

Dammsuga (åtminstone en gång i veckan)

Inte dagdrömma om miljonerna

Bli mer kontaktsökande

Svara i telefon


Sen har vi den seriösa listan:

Ägna mer tid åt katterna (mina fina katter)

Träna mer regelbundet, dvs VARJE dag (med Vince alltså)

Ha så kul som det bara är möjligt!!

Det här ska jag väl klara av..:)          


Som avslutning på detta inlägg vill jag lägga några rader som en Facebook vän skrev (tillika fd arbetskamrat Marie Fridlund)

"Så skall vi snart trä ännu en pärla på vår livslinje"..  

Gott nytt igen..

Nu skall jag äta oxfilé..

Vince får en bit han också, är det nyår så är det..  

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards