Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Catja Lindeblad - 2 juli 2012 18:09

Äntligen har solen varit så generös så att den visat sig några dagar i sträck..man tackar o tar emot..;-)

Blev fullständigt förvirrad i morse och visste inte vad vi skulle ta först i vår planering..;-)

För när jag vaknade allra först i morse så regnade vilket gjorde att jag trodde att jag med gott samvete kunde sova lite längre..


Backen blev det som andra tur och då dök Trille upp som jag inte sett på väldigt länge..          

Sen blev det helt fel och vi hamnade i Pildammsparken..     årets första mjukglass och det var INTE fel..Vince delade inte min entusiasm..han gillar bara vanlig pinnglass..;-)

Fåglarna var mer än vanligt griniga..och ett svan par gick till attack till alla som så mycket blickade ut över dammen..vi utmanade ödet och stannade till..        


Nästa utmaning var med livet som insats och det var helt o hållet mitt fel..men det är nåt med stora staden som gör mig helt och hållet tom i bollen..

Vi hamnade mitt i cykel svärmen på södervärn och när jag skulle försöka ta mig över på trottoaren så kom en kille på skateboard och han kör FORT..det var på håret vi klarade oss..

Nästa utmaning var överfull buss bestående av idioter..

Men vi klarade oss där med..till sist kunde vi komma längre bak i bussen och hamnar bredvid en gubbe som hällt i sig alldeles för många pilsner..har träffat på honom förr i samma tillstånd..han sa: där är en hund som vet hur man relaxar, kanske ägaren skulle lära sig det också.. ja, av barn och fyllehundar får man sanningen..;-)

För nog var det så, Vince var så lugn och jag ville mest slå nån på skallen..;-)


Men jag säger bara det tack gode ...  att jag bor där jag bor...

Nu blir det käk och sen kanske det blir en cykeltur..vi måste ju träna..;-)

Tjingeling!


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards