Alla inlägg den 7 juni 2014

Av Catja Lindeblad - 7 juni 2014 06:47

Inget är som väntans tider..

Igår gick start skottet för födsel..och jag har blivit väl uppdaterad hela natten och än har han inte ploppat ut..

Stackars svärdotter hon kämpar.. kunde ana en viss uppgivenhet hos sonen..

Inte kommer jag ihåg att det tog sån tid..fast vid närmare eftertanke gjorde det just det..  


Det är skönt med glömska..den kommer med tiden här med..Men kanske jag ska hålla in min önskan om fler barnbarn ett par år..;-))
 


Det ska bli skönt när han kommer, så att alla kan få sova ut..ja, föräldrarna får ju inte sova på ett par år eller så..men jag..JAG kan äntligen få koppla av..;-))

Det är minsann tufft att gå och vänta på att bli farmor..;-)


Det är är en märklig känsla att ens barn plötsligt ska ha egna barn..tänk vad tiden den går!

Lilla Stoffe ska bli pappa!    

Härligt är det!


Näst sista uppdateringen kom nu..Liam startar upp för att gå i mål!

Välkommen säger jag!!  


Tjingeling!


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards