Alla inlägg den 11 oktober 2015

Av Catja Lindeblad - 11 oktober 2015 10:07

Mina lediga dagar bara spurtar iväg och som vanligt hinner jag ingenting,det är lite märkligt det här men när jag jobbade full tid tror jag nog att jag hann med mer,åtminstone var jag mer fokuserad..nu kan jag tänka "jag tar det sen" o sen händer det inte så mycket;-)  

Såg till min förfäran att jobbet hade ringt mig för flera dagar sen,kändes rätt onödigt att ringa tillbaka när jag upptäckte det dvs igår..tror det var i onsdags dom ville jag skulle jobba..fast han sa ju att "ring tillbaka när du hör detta"..    

Så då får man ta till skämskudden när man kommer till jobb igen då...fast å andra sidan står det ingenstans att man måste vara tillgänglig på ledig tid eller jag kanske missat det med..(?)

Sen hade jag faktiskt inte tid jag passade ju goaste Liam ;-) och då måste man vara på tårna, på G och fullständigt utvilad ;-)

 

Följde med ner till dagis och kolla läget..jag har ju tyvärr lite dåliga vibbar från sonens tid på dagis.. så det kändes i magen när jag gick in där..tänk att det kan sitta kvar sådär..men här verkade bra och Liam trivs så jag hoppas det fortsätter så..

 

Sen gick föräldrarna på  föräldrar möte;-) och Liam och jag hade egentid..        

Måste säga att hur busig Walter än är så är han hur lugn som helst mot Liam, tar saker fint, inget bitande och hoppande..

Liam kommer att bli en duktig hundinstruktör;-)

       

Idag håller vi tumme och tass för några ur hundgänget som är o tävlar i Helsingborg av alla ställen och hade det inte varit så jäkla tidigt så hade vi andra minsann varit där.. vi var förstås bannlysta men nåt sånt bryr man väl sig inte om, vänner i mellan..;-)      


För övrigt har jag fått veta att bänken vid björnbärsbuskarna minsann nästintill är privat..      

En sur tant kom störtande fram till mig och snäste att det minsann var hon som fått dit bänken och då var det väl meningen att man skulle sitta på den..jag hade W uppe på bänken och det var kanske fel av mig förstås men å andra sidan kommer det säkert allt möjligt på den bänken så några torra hundtassar kan väl inte vara hela världen..      

Men vi är ju olika såklart och jag kommer ALDRIG mer ta upp en hund på en bänk igen (tror jag) sen hade Vincent osmaken att gå fram o hälsa på surtanten och jag blev ett slag rädd att hon skulle lappa till honom, fast det gjorde hon ju inte tack o lov annars hade det nog slutat med riktig katastrof.."tant slagsmål i Oxie" typ..huvaligen!

   

För övrigt är det härligt höstväder och vi samlar oss inför skolstarten imorgon..hur ska det gå?!?!?!

 

Tjingeling!







Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards