Alla inlägg den 16 juni 2015

Av Catja Lindeblad - 16 juni 2015 22:48

Nedräkning del två har börjat och det är nära nu..i en valp tidning (för såna måste man ju läsa nu) står det: "passa på att vila ut och sov så mycket som möjligt innan valpen kommer"    

Jo men visst det tog jag fasta på, så i morse när jag slog upp dom blå var klockan 10..TIO vad tusan alltså..INGEN väckte mig..Vince låg förvisso och GLODDE på mig,det gjorde han, han är ju van vid att det räcker att glo på en för att få service..men icke denna gång för jag SOV..  


Naturligtvis var det just denna dag jag lovat att gå ut med Coco-tösen, mellan 10-11 var det sagt..jomenvisst det blev upp i raketfart och iväg, ingen frukost att snacka om för Vince och mig..  

En rask promenad på en timme och sen efterlängtad kaffetår och brunch eller vad det nu heter.. kombinerad frukost/lunch

 

Det jag hade tänkt för övrigt fick flyttas fram till imorgon..och då jäklar får jag väl stiga upp klockan 4...

Fattar inte varför jag alltid är så seg på att göra grejer..men i morgon då jäklar ska allt bli klart..jag har skrivit lista..;-))

         

Mys med Liam resten av dagen och jäklar vad han springer den goa Liam.. nu är det full action och än är han här och än där..härligt att se de små benen pinna på..           minsann så blev det fint väder, så en tur ut till lekplatsen blev det och NÄ jag satte mig inte på gunghästen igen..däremot var jag bara tvungen att gunga högt, högt, utan Liam givetvis(?) jag brydde mig inte ett dugg om att barnen bredvid sa: KOLLA tanten GUNGAR!!! Dom ungarna vet inte att jag innerst inne är typ 10 år..  


Gårdagen var jag inne i stora staden och åt brunch då också, det får man väl säga efter 2 timmar sömn..att en pilsner gick rätt upp i huvudet är väl inte konstigt då och valet av mat satte igång blodomloppet men gott var det,starkt men gott..

Trevligt var det också att det inte regnade så vi till och med kunde sitta ute..

 

Väldigt mycket folk och jag är alltid så glad att man bor som man gör, sådär lite ute på landet..

Det roligaste utav allt när man är inne i stan är att studera folk och man sitter ju tillsammans men alla har mobilen framför sig..lite kusligt faktiskt..

 

Snart dags att hoppa i säng..visserligen är det ju semester men om jag ska upp i arla morgon stund så får jag banne mig gå och lägga mig i tid..imorgon blir det inte att sova till tio..kan fortfarande inte fatta hur jag kunde sova så länge..

 

Tjingeling!



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards