Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Catja Lindeblad - 6 januari 2010 17:20

Får ju göra en ordentlig presentation på "lilla" vovven också:

Röde Baronens The Mighty Quinnn född den 10 maj-09   Världens finaste jycke!!

Sen har vi då mig själv:

En nattarbetare som närmar sig den 5 nollan och tycker väl efter många åldersnojor att det är rätt så ok

Älskar mina djur, läser mycket böcker, tycker om att traska runt, umgås med vänner och tycker att ett gott skratt förlänger livet  

Av Catja Lindeblad - 6 januari 2010 17:04

Nu har jag varit lite nyttig....städat kattlådorna!

Så då är det på sin plats att presentera dom andra i familjen:

Melvin ( Snömolnets United)

 

Nora (Raushöjdens Sassari)  

Väldigt goa och mysiga katter av rasen Helig Birma

Nora är den yngsta och också den kärvänligaste som kommer bäst överens med Vincent.

Melvin kan vara lite tjurig ibland, tycker väl  att Vincent kan man ha och mista...  

Av Catja Lindeblad - 6 januari 2010 15:34

Kom iväg till sist på en härlig tur till Käglinge

lagom kallt, lagom mycket snö, och massor med folk o fä.

Här gjorde Vince det ALLA sagt att han snart kommer att göra....han stack..ingen visselpipa..inte min ljuva röst..som efter ett tag blev mindre ljuv hjälpte.    

Tur jag hade min sansade vännina med mig, jag skyller så klart allt på hennes hund Cocco som alltid tar extra rundor, men MIN...nä nä...

Som jag har skrytit, han är 7 månader o så duktig..men allt har en baksida och här kom den.

Till sist efter många inre ångestattacker kom dom..glada i hågen.

 

Av Catja Lindeblad - 6 januari 2010 10:52

Kom jag nu upp i tid?

Icke...kan inte fatta att det ska vara så svårt, två klockor ställda och dom ringer o ringer och jag tänker "10 min till"

Stackars mina grannar..  

Hlälper inte att jag har hund, han är om möjligt ännu tröttare.

Han ligger bredvid och snarkar som en hel karl.  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards