Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Catja Lindeblad - 24 januari 2010 14:06

Har alltid varit förtjust i söndagar, det är liksom så vilsamt och tyst o stilla över en söndag.  

Det är då man läser tidningen hur länge som helst, äter en "sillafrukost", går omkring i morgonrocken till långt in på em

Fast nu med hund gäller ju inte alls det där..iallafall inte det med morgonrocken..Nä.. men jag har ändå tur, han är ju en morgontrött liten ängel så jag behöver ju inte störta ut kl 06.

 Idag har det blåst bistra vindar så det har bitit rätt bra i kinden.    


Rätt kass i halsen i morse, men jag bylta på mig rejält och vi styrde kosan till Käglinge idag igen.  

Det var rätt mycket folk ute med hund så det blev många stopp, och pratstund med diverse folk o fä.

Ett gäng med 10 st whippet kom flängandes och Vince blev lite skraj där, men han hängde på ett tag.    

Nu får det bli lite varmt kaffe o nån kaka till (om jag får ha det för mig själv) sen ska jag läsa slut min bok så jag kan börja på nästa...  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards