Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Catja Lindeblad - 19 januari 2010 19:34

Vår.. jag vill ha vår...efter denna gråmulna dag, råkallt och jäkligt..vill jag ha vår..värme..åtminstone lite sol.

Tittade på kort från förra sommaren,innan Vince kom,det ser man eftersom gräsmattan är så fin;) åh vad jag längtade.   Pioner som precis börjar komma..ljuvligt!   Min fina kaprifol...o syrenen och bergsklinten:))   Violerna..

Nä tillbaka till verkligheten!!   I dag åkte gallret fram..min Vince är en tjuv....en  mat tjuv.

Gång på gång stack han in o snodde mat från katterna, har satt deras mat högt upp på klösträdet, men det hjälper inte

så nu blev det kvarsittning och jag satte ett kompost galler för dörröppningen, surt sa räven.

Känner mig fortfarande lite kass så nu går jag/vi och lägger oss i soffan och tittar på tv..nåt ska där väl finnas och glo på. Tjingeling

Av Catja Lindeblad - 19 januari 2010 09:00

Ledig i dag..

Var verkligen uppe med tuppen..vaknade innan kl ringde fantastiskt, det har inte hänt på år o dag.

Kan bero på begynnande förkylning, den bryter aldrig ut.. ligger o lurar och så att jag faktiskt kom i säng innan nästa dag bröt in.

I dag är det tvätt som står på agendan åh så mycket tvätt..kan inte fatta hur det kan bli så mycket

Verkar som jag byter typ 4 gånger per dag eller så och en massa arbetskläder.

Ja det är bara att bita i hop och gå igång!!   Ett kort för "längesen" då Vince fick plats ibland tvätten så icke nu;) Tjingeling.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards