Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Catja Lindeblad - 10 januari 2010 17:52

Något som gör mig väldigt imponerad är människor som säger:

"Nu ska jag svänga ihop en sockerkaka"

Svänga ihop.....fantastiska människor säger jag..

Skulle idag, nu på eftermiddagen efter 2 1/2 timmes spring bus o lek.. just svänga ihop..gott till kaffet ju..blev det då nåt..nä..katastrof blev det.

Inte hjälpte det heller att alla djuren skulle leka plåster och hade Vince kunnat så hade han lagt sig på diskbänken, katterna kunde..

Nä bakning det får vara.

Nu är maten på gång, köttfärslimpa med gräddsås och potatis

"Himmalagat" det ni  

Tack för kommentarerna..jättekul!  

Av Catja Lindeblad - 10 januari 2010 11:37

Söndagsmorgon....ägg o sill frukost och en stor kopp kaffe!!!

Det är grejer det o så naturligtvis tidningen.

I dag blir Vince 8 månader, så fort tiden gått...

från den första titten vid 2 veckors ålder, då jag naturligtvis inte visste vilken valp som skulle bli min, bara en brun/röd klump med valpar.  

Sen vid 4 veckor då jag såg HONOM och tänkte han ska det bli..fast inte vara säker ändå för jag var person nr 2 att välja  

Stora valdagen vid 6 veckor där jag fick som jag ville och sen hemkomsten...så liten och tjock och alldeles underbar!!!!  

Fortfarande alldeles underbar och så vacker min Röde Baron: Vincent  

Blåser bistra vindar idag men det är bara att dra mössan ner över öronen ocg ge sig ut på långtur...Tjingeling!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards