Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Catja Lindeblad - 8 januari 2010 19:46

I dag har jag ätit årets första fastlagsbulle, fått med mig Per på tur till Käglinge, ätit god middag kort sagt haft en bra dag!   Åt fanders med nyårslöftet;)

Vi gick en sån lång promenad i rask takt så det är liksom helt ok.

Det är långt till sommaren...   Härliga Käglinge   I full fart framåt...en kanin i sikte..     Jag med kameran i högsta hugg.

Nu slänger vi oss i soffan och kollar lets dance...Tjingeling!!

Av Catja Lindeblad - 8 januari 2010 09:52

Idag var det riktigt kallt..ja klart inte så kallt som alla stackare norröver har...  men tillräckligt här nere.

Pratade med en kvinna igår som bott i norrlands djupa skogar

som menade att fast här var lägre temperatur så kändes det kallare..hon hade aldrig frusit så mycket som när hon flyttade hit ner.

Så nog hade man velat vara kvar i sängen   I dag kommer Per och då infaller den ständiga frågan...vad ska jag göra för mat..nå det ger sig väl.

Men nu.. lite skönhetsvård på oss alla!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards