Alla inlägg den 29 september 2013

Av Catja Lindeblad - 29 september 2013 18:52

Början på hösten har verkligen visat sig från sin ljusa sida, något annat kan jag inte säga och jag är överlycklig över det..

Har sagt det förut och säger det igen..ÄLSKAR hösten!!

Det ligger något vilsamt över det hela..som en varm gosig filt..;-)

Vissa känner vemod när bladen ändrar färg och faller av, själv blir jag bara lugn..

Sen tycker jag Vince blir extra vacker när det är höst..lite ton i ton..  


Fortfarande finns det valpar kvar från kennel Cairncurls i Oxie..trist att det ska vara så svårt att sälja valpar, kan riktigt känna paniken..för vad gör man om......???

Så är ni valp sugna där ute i cyberrymden kolla upp!!


Valp sugen ÄR ju jag..men jag är en pojkmatte..;-) tror jag, har förvisso aldrig haft tik;-)


Gårdagen tillbringades en stor del av dagen i "stora staden".. Miljökurs med Jette Feldt..jag är lite av en bisittare..jag tar foto, men Vince är med mig och är det nåt han behöver så är det stadsträning..      

Behöver själv stadsträning så det är liksom "två flugor i en smäll"..

Mycket folk..och de flesta stannade för att titta och kommentera..rätt kul att lyssna och det enda jag hörde var positiva kommentarer och DET är alltid kul..nån kom fram för att klappa..Vince tog saken i egna händer och pussade på ursöt liten kille med runda röda glasögon..en riktig hjärtekrossare..;-)

Duktiga är hundarna för det är inte helt lätt att ligga stilla och fint mitt i allt..    


I morse blev det backen..nästan en vecka sen jag var där och man kan undra varför och det gör jag också..;-)            


Eftermiddagen blev det tur till Toarp/Skabersjö..ett av mina paradis..  

Får och hästar fortfarande i hagarna..NÄR tar dom in dom tro??

Fasaner och rådjur träffade vi på under vår färd och en häger som flög upp nästan framför ansiktet på mig och DÅ var jag beredd och tryckte av..;-)    

En fantastisk härlig tur med en rejäl spurt på hemvägen för son och svärdotter var på ingång..så en söndag helt i min smak..      


För övrigt har vi varit i Ullared i veckan och slösat pengar..inte Vince förstås,han är en sparsam hund utan jag,son och svärdotter..;-)  


Nu stundar några lediga dagar, vi får väl se vad jag ska fylla dom med..får höra med Vince..;-)  


Tjingeling!




Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards