Alla inlägg den 21 november 2010

Av Catja Lindeblad - 21 november 2010 23:16

Då är helgen överstökad och en säger en ledig dag ligger framför en...definitivt alldeles för lite..därför är det inte underligt att man stressar fram tiden och tänker nästa vecka igen för då är det en hel vecka att njuta av..  


Just nu känns det alldeles omöjligt att tänka att gå tillbaka till ordinarie tid..men det tänker jag inte,  inte på ett bra tag iallafall;)  

Helgen gick väl hyfsat ok..ryggen klarade sig åtminstone kan jag gå och stå..:)

I går på bussen en pratsam kille..känner igen honom från videobutiken..han visade bild på sina hundar och ville fråga mig om råd..jomenvisst sa jag..

Problemet var att han hade en hund som kissade inne..jag gick igenom alla medicinska grejs jag kunde komma på och frågade: hur gammal..jo fem månader..jamen då är väl inte hunden riktigt rumsren sa jag..han tittade helt oförstående på mig..jag fick upprepa och förklara..aha.. ska man lära dom det, var hans nästa kommentar..


Det är mycket man får höra på bussen..alla sitter och babblar i sina telefoner och man måste vara näst intill döv för att inte höra..en tjej skulle hem och tvätta håret lite..undrar hur man tvättar håret LITE..skvätter lite på topparna eller uppe på eller...ja inte vet jag..


Idag var jag och Vince på öppna träningen..får ju komma igång lite här nu..

Vince blev överlycklig för det var gott om hästskit..  

Själv blev jag primitivt vansinnig av att se honom tugga i sig..fick sätta honom i en hörna och gå ett varv..  

Han ska givetvis tycka jag är roligare än hästskit..men det tycker han uppenbarligen inte..  

Dom andra tyckte jag gömde mig i ytterkanten av ridhuset..fast det var inget jag tänkte på..fullt upptagen som jag var med att plocka skit från Vince..;)      


Fick korten och pengarna räckte;) hade absolut ingen aning hur många jag beställt..                


I morgon blir det tur till en väninna och kloklipp på en kanin..;)


Nu stundar sista turen för denna dag och förhoppningsvis en god natt sömn

Tjingeling.


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards