Alla inlägg den 22 november 2010

Av Catja Lindeblad - 22 november 2010 17:53

Minsann om det inte var en liten solglimt i förmiddags..

Det blev "backen"

Då hade vi turen att träffa kaxiga Kasper:)  

Fast han är inte så kaxig..skäller gör han för att han tycker att Vince är skit tråkig..;)  

Vince gillar inte skällande hundar..då går han "fot" näst intill som ett plåster..något att tänka på i lydnadsträning eller tävling..ett inspelat band med skällande hundar i fickan..:)  


Kaspers husse trodde jag flyttat till annan kommun..;) och det är sant det var en hel evighet sen vi sågs..  

Över lag är det nog illa ställt med hundnärvaro på backen nu..mörkt redan vid 16 tiden..och jag har nog mest gått käglinge den sista månaden..


Aja dök upp och då blev det fart på Vince..då gillade han Kasper också,  

trots att han fortsatte skälla..fast då var det i Ajas öra..och eftersom Vince är ordningspolis så hade han fullt upp med att jaga kaxiga Kasper..;)    


Platsliggning gjorde vi..och nu tänker jag att nästa gång vi ses ska vi köra lite annat också..inkallning t.ex..det är bra att göra detta med olika hundar och människor..


 C ringde och henne klickade jag..dock inte med flit;)

Klockan hade sprungit iväg och jag skulle vara hos henne innan 13..så det blev jogging hem..


Kaffe och sladder hemma hos C och kloklipp av Sandy..  

Det är inte så lätt att hålla en trind liten kaninkropp..men det gick..

Klorna blev klippta..


Bad på Vince ligger fortfarande på listan av saker som måste göras..

Vince blir glad för varje dag som går utan att det händer nåt..;)

Nu blir det mat och sen undanplockning..var kommer alla grejer ifrån????

Tjingeling!


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards