Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Catja Lindeblad - 4 maj 2011 19:15

En solig men kall dag..sista lediga dagen..vad göra?..Borde städa, borde tvätta, borde göra nytta..gjorde jag?..NEJ!  

Backen på förmiddagen..träff med Floyd..denna underbart goa påg..jag gillar honom skarpt!    

Aja är på dagis..matte mår inte bra..hoppas hon kryar på sig snart och kommer tillbaka!

Hugo dök upp..killen har ont av sitt diskbråck och var lite småsur..beslöt att ta ut det på Vince..som svarade tillbaka..Hugo hamnade i koppel..rättvist??  


Nästan två timmar blev det sen hem och hämtade kraft, lite käk och kaffe..

Sen vid 14 tiden blev det Arrie..tänkte träna och lägga lite spår..köttbullar..;)

Det blev det också..har annars en tendens att bara vara när jag kommer till Arrie..det är så fint där, så vackert..


Såg en bil jag kände igen på vägen dit och minsann Hubba, Donna och Elsa-Tindra..

Så det blev bad med grannarna..;)
 

Rätt kallt och det var kanske inte så bra att vara i plurret..fast hundarna verkade tycka att det var helt ok..;) och vi tvåbenta stod säkert på fast mark..(och en fyrbent)        

         

La ut lite spår..köttbullar..och han hittade dom..tränade lite annat och hade det mysigt..det är härligt där i Arrie..  

Vince ställde sig och glodde ut på fältet och minsann en fasan höna glodde fram..hanen gick en bit ifrån..  

 

Gick över backen och favotösen Coco   var där tillsammans med "glada hundgänget"..men då höll batteriet på att dö ut på kameran och det blev inte mycket kort där..  


En fantastisk fin dag och jag har bränt näsan..men bara lite..;)

Lite mer träning får det bli ikväll, på det jag måste..dom där fem föremålen och allt annat..ibland är han så duktig och ibland "ids" han inte..han är sin mattes hund!  

Tjingeling!


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards