Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Catja Lindeblad - 9 maj 2011 19:51

Helgen både kom och gick,och vår sömnkvot blev icke fylld..inte min och inte Vince..vet inte hur många gånger jag vaknade av ett kittlande morrhår och sagel i ansiktet..kittlande kunde jag stå ut med..men SAGEL, DRÄGEL...nä tack..inget kul..!  

Varför Vince väckte mig vet jag inte..kanske snarkade jag för mycket..;) och väckte HONOM eller så var det solen som kämpade sig igenom rullgardin..och vem kan sova då..inte Vince..;)


Sista dagen för Vince som ett plussare..imorgon fyller Vince två år..och det har gått så FORT!!

Kan inte fatta att det är TVÅ ÅR SEN, den där lilla tjockisen kom till världen..MIN Vincent..den fine..  


Ledig dag idag och jag hade bokat tvätt tid (igen) som jag bokade om (igen)..men fick krypa till korset och ta en tid kl 19..


Steg räknaren är på..blev plötsligt med i den här gång tävlingen utan jag visste hur det gick till.. fast det kan ju vara rätt intressant att få vet hur mycket man går..det kanske inte är så mycket som man tror..hittills har jag gått 14000 steg..fast jag undrar om det stämmer..tycker inte jag gått så där förfärligt mycket..har inte varit på mina lång turer till Arrie el Käglinge..idag har vi "bara" rantat runt i Oxie..backen har vi varit uppe på två gånger..  

Aja var äntligen med idag på förmiddagen..hennes matte mår något bättre..skönt!  

Floyd och Kasper "bröderna grus" var också där..    

Busan   kom upp ett varv och två grånande gentlemän..  

 

På em var vi ett litet gäng..Elliot, Balou och Millie..    

 

Sonen på besök med presenter från sköna Grekland..;)..olivolja tex

Lite träning..jag har sackat efter lite här..känner att det blir så när det är långt mellan träffarna..

Nu plockar Vince upp det jag kastar till honom och kommer och lämnar..nu vill jag bara att han ska vänta tills jag tar emot..där har han inte tid att vänta..( aldrig är jag nöjd)  


En fantastisk kväll har det varit och jag hoppas det fina vädret håller i sig..i alla fall över helgen..  

 

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards