Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Catja Lindeblad - 18 maj 2011 22:09

Ja, en sur tant har jag blivit..en sån där som snörper på munnen och säger "ungdomar" med en viss ton i rösten..men kan man vara på annat vis..vägrar tro att det bara har med åldern (min alltså) att göra..ungarna har blivit värre..så är det bara!


I går blev det backen med delar av "glada hundgänget"..sedvanliga rymmarattacker ledda av Zindy och Sessan..;))    

Vince kom för all del tillbaka rätt fort..efter vildsint visslande på visselpipan..

Lite kontakt övningar med Vince med andra personer..;)  

 

Så till sist kom det här med ungdomar in..raketer, två rejäla, vid backen..jävla ungar!

Nog skulle jag vilja göra ett och annat med dessa skitungar..tror jag sa det högt också..

Ett helt gäng var det där uppe..och två killar stack, säkert dom skyldiga..

Det händer mycket här omkring..mycket bus..  

Annat var det på min tid..;))  

Fast jag hittade på jäkelskap jag med..fast jag brände inte upp bilar och sparkade på folk..och jag tror inte jag hade nån kniv..


Idag blev det träff med bröderna grus..Floyd och Kasper..   efter det styrde vi nosen till Arrie..då blev jag sura tanten igen..    

Det är ju helt ok att folk sitter och myser och har picknick och allt det här..men va fan ..man kan väl plocka skiten med sig..och det värsta av allt är att det ligger krossat glas lite här och där..

Sen är det inte så kul att man grillar överallt..man fixar till en brasa precis varsomhelst..stora svarta fläckar..brända grenar och träd..det kommer att sluta i katastrof..sanna mina surtants ord..  

Vi städade upp vid sjön, jag och en rottisägare..hon var också lite av surtants stuk trots ung ålder..:)    

 

Snart har denna onsdag gått åt, snart jobbedax igen..

I morgon ska jag banne mig sätta klockan på 05..så kanske jag kommer upp vid 07..har MASSOR att göra..och får jag bara gjort hälften av detta är jag nöjd..hepp!  

Tjingeling!


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards