Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Catja Lindeblad - 20 maj 2011 16:46

Redan fredag..dagarna bara rusar iväg..jag fortsätter att trampa mina steg och Vince hänger med..;)

Fast ibland ser han ut att tänka: ah inte nu igen..;)  

Igår var jag i Käglinge och nere vid sjön, många där med sina fiskespön..Vince och jag gick bort en bit..efter ett tag kommer en av dessa fiskare och ställer sig bredvid och ska kasta ut sitt kastspö...men HALLÅ här sitter VI..  

Vilket jag sa..( ungefär så sa jag)..

Men han gick, lite småsur sådär..men det kan kvitta, jag räddade oss från att få nån krok i huvudet och sjön är hyfsat stor så nog kunde han bli kvar hos sina "kompisar"..undrar egentligen om man FÅR fiska där?

I Arrie vet jag där är det fiskekort..men här..det ska jag ta reda på..så jag kan bli lite fisk polis..

I går trampade jag 23125 steg, idag är jag inte uppe i så många, måste vila lite så vi orkar arbeta..;)  


Sedvanlig kompisträff på backen..Mia var där också och Busan..;)    

Nora fortsätter att tillbedja Vince,   något lugnare nu, så det är snart som vanligt igen..Nora har alltid STOR kärlek till Vince..men när hon löper är det extremt..;)


Nu lite käk och en liten, liten promenad..;)

Tjingeling!


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards