Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Catja Lindeblad - 12 januari 2012 14:37

Från dag 8 till dag 12..här går det undan..inte har det hänt något speciellt heller väl värt att nämna..

Vi kämpar på med praktiken, med träningen och att ÖVERLEVA DETTA JÄKLA VÄDER!!  

Är det möjligt att det får vara sånt skitväder så länge..och ingenstans kan man klaga..;)) förutom här då förstås, kanske ska kalla denna blogg.."väderblogg"..  

Nä, snön o kylan har övergett mig detta år och det är väl bara att bita ihop och hoppa i gummistövlarna som jag för övrigt får köpa nya..små,små hål så jag ANKLAGAR mina hårbollar för detta..   vem av dom vet jag inte..lika luriga bägge två, fast det lutar åt Nora..man ska inte låta sig luras av hennes söta utseende..        


Annars har det varit Käglinge och backen som gällt dessa dagar..      

Praktiken i tisdags gick väl också bra..fast nu verkar det som om han glömt ordet "nära"..Vince trodde det var kommando för att gå och lägga sig..  

Vince är alltid helt slut när vi kommer hem och det är banne jag också..så mycket ljud och ALLA pratar huller om buller..;))

Ett "kommando" som han är helt säker på det är "5 minuter"..så fort jag säger detta så är han vips i sängen..;))  


Det börjar närma sig sanna mina ord..sista träffen för "steg 1" på måndag..sen "steg 2" den 27/1..och jag tycker vi kan INGENTING..
 


Nä, jag måste peppa upp mig..känner mig halvkass..ja rent av helkass..åtminstone var jag det igår, skyller det på vädret helt o hållet..  

Tjingeling!



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards