Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Catja Lindeblad - 30 januari 2012 23:00

Förutom ex antal nysningar och frossa, så har denna dagen varit absolut underbar..kylan har kommit..;) och att det sen var strålande sol gjorde inte saken sämre..  

Förmiddagen som vanligt på backen med Floyden..  

Ett varv eller rättare sagt flera varv med dammsugaren, sen fick det vara nog..

Vi drog till Toarp..    

Den absolut finaste får(?) hage finns där..det som kan vara negativt är att det ligger en sjö/å som delar denna hage..att det KAN vara negativt är det faktum att Vince ÄLSKAR att bada och jag kände att det INTE var en god ide' om han slängde sig i plurret..han hade förmodligen fryst till is..

Men jag chansade, man har väl pli på hunden..;))
 


Där är så sagolikt vackert att man blir varm inombords och det behövdes sannerligen..det blåste bistert idag också..    

Vi gick inte runt hela, klockan sprang iväg och att yra runt där inne i mörker kände jag inte för..( det tar sin tid att gå runt) två timmars tur blev det och det var hyfsat ljust ända fram till 17 så det tar sig..det går framåt!      


Lite träning har det också blivit..och jag ska tänka på att säga kommandot EN GÅNG..;)  

Praktik imorgon..om jag inte nyser ut hjärnan..då får jag nog bli hemma..  

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards