Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Catja Lindeblad - 29 januari 2012 18:15

Min natt är jobbad o klar..och söndags mys väntar..;)

Söndag är min favoritdag, vet inte varför..har alltid varit det

Lyckades ta mig upp i hyfsad tid, väckt min sömniga hund och såg framför mig en härlig tur med favoriten Coco och väninnan..

Men det smög sig..;)


Vi fick helt enkelt gå till Käglinge själv, men det gick bra det med..    

Nu har dom röjt runt ordentligt i stora fårhagen..ska återställas till den sandmark det tydligen har varit en gång i tiden, åtminstone en del av hagen..    

Varför inte göra hela rekreations området till en enda stor hundpark säger jag..;))

DET hade varit toppen..fast det är det redan på sätt o vis till en del människors förtret..    


Det blåste bistra vindar där borta..men härligt var det och skönt att blåsa huvudet fritt från tankar..  


Äntligen har vi hittat ett godis som Vince är helt tossig i..nästan för tossig

Köpte det på vårdhundskolan, så nästa gång vi kommer dit får jag ladda upp..  


Kärt besök på jobb i går av Loppan..   en 6 månaders tös, söt som socker och bilderna gör henne inte rättvisa..det var verkligen inte lätt att ta kort, hon var ett yrväder..;) och kameran var inte på min sida..men söt var hon och hon fick Vincent på fall..  

Vince skötte sig som den gentleman han är och la sig ner så Loppan kunde tugga lite på honom..;)      


Nu lite mat för oss alla och nån film och jag har banne mig köpt chips..är det söndag så är det..

Vince håller just nu på att kasta upp saker på bordet..undrar om han vill träna lite..??


Tjingeling!!


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards