Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Catja Lindeblad - 19 januari 2012 19:26

Färdigjobbat och färdigfantiserat..  

Fantasin bestod i en till vacker hund, en tjock liten valp med rosa mage..Vince systerson..tokiga jag hade till och med ett namn i huvudet..;))

Ursula hade inte ens en aning om att jag funderade, var tvungen att först höra med chefen, en hund på ett boende är mysigt två hundar är ännu mysigare men kan kanske uppfattas som en hund för mycket..


Min chef tog sig i allafall en funderare, bollade frågan vidare till sin chef och för det är jag glad..

Men beskedet blev att det räcker med en hund..

Ingen tjock valp med rosa mage, inte just nu åtminstone..

Så återigen kallar jag de högre makterna..låt mig vinna på lotto,triss..ja vad som helst, men ge mig miljonerna..;))  


Ledig nu..praktik måndag tisdag..sen är det steg två som gäller och jag vet inte hur det ska gå..hittade en blogg om vårdhunden othello FANTASTISK hund och förare..så duktiga!!

När dom gick upp för diplomering så blev de underkända första gången..och jag fattar då inte varför..

Så att Vince och jag ska klara detta..ja det vete tusan!!

Så just nu känns det inte ens roligt att åka dit..hoppas att det ändrar sig, denna känsla..


Nu är det dags att överge denna data..Vince står och tänder och släcker lampan...tror han vill ha lite uppmärksamhet..;)  

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards