Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Catja Lindeblad - 6 juni 2012 02:26

En sen( tidig morgon) natt..hemkommen från student firande av finaste Linnea..   och inte har jag vett att lägga mig..;-)

Coco tösen var med..   Vince fick vackert stanna hemma..bäste sonen gick en promenix med honom..


Tänk vad tiden går..bägge töserna har jag sett som alldeles nya..NU står dom DÄR, redo för livets hårda skola..;-)  

Rörd blir jag, såklart..det är nåt speciellt att se dessa unga vackra med allt framför sig..jag är så tacksam över att jag får gå x antal studentfester...NU blev jag bjuden på en till ..om ett år..kan inte säga om det var vinet som talade..chauffören är mitt vittne..;-)

Sonens studentfest har jag gömt i mitt hjärta..hade en hög med näsdukar..för DET mina vänner var nåt extra..men ETT barn är EN student fest..så jag är glad över att mina vänner ynglade av sig mer..;-)            


För övrigt frös jag och många med mig på väg dit..ÄR det verkligen Juni..svårt att tro..snart semester och jag kommer verkligen att bli depp om inte det snart värmer upp lite mer..Tack o lov blev det varmt meddetsamma i form av lånad fleecejacka och dryck..och det var varmt i tältet..    


Två av mina kurskamrater har blivit DIPLOMERADE..GRATTIS till dom!!..Tuffa töser som VÅGAR..;-)

Själv har vi gett fegheten ett ansikte..vi väntar...  

NU hoppar jag i säng..förhoppningsvis en dag i morgon med och då vill jag hoppa upp i arla morgonstund..(men det kan jag nog glömma..;-)

Men i morgon är det Vince och jag och Vince gillar att sova länge..det "enda" vi ska göra är att städa och DET kan ju vara "besvärligt"..men ack så nödvändigt..på torsdag är det grillparty..;-)

Tjingeling!!





Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards