Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Catja Lindeblad - 1 juni 2011 20:02

Vince och jag är rätt lika..vi tycker bäst om att strosa i lugn o ro ute i skogen, sitta vid en sjö eller hoppa omkring på en äng..ibland tycker vi förstås om att ha några vänner med också..;)  

Vi är lite tröga och vi kommer på vad som är på gång efter ett tag när vi funderat lite..  

Vi är bägge två livsnjutare och att göra ingenting är en konst som vi bägge två behärskar fullt ut..  


Att jag nu kom att tänka på detta, var när vi var på väg hem i går morse..Vince var så upptagen med att kolla in annan hund att han gick rätt in i en lyktstolpe...faktiskt var det inte så längesen jag gjorde precis samma sak..dock var det inte en hund jag tittade på då..;)

Min goe Vince..fattar inte vad jag gjorde dom där åtta åren utan hund..

Katterna ska såklart inte glömmas, men även om dom är hur goa som helst, så är jag i grund o botten en hundmänniska..


Melvin fyller sju år detta året och Nora fyller fem..DET är inte klokt!!


Något som inte är klokt..nä rent ut sagt för jävligt är dessa idioter som dödat en svan och krossat ägg genom att kasta ner ett cementblock..jag blir rädd att det går sådana typer ute i det fria..hoppas innerligt att NÅGON sett eller hört något så dessa åker fast..


Köpet av lina har betalat sig..stoppade honom att gå efter kanin, utan lina och enbart med "stanna"..BRAVO Vince..(kaninen befinner sig uppe till höger..;)  


Två nätter arbetade utav fem...har varit svårt att sova, så varmt..och att öppna ett fönster är inte att tänka på..ALLA ungar är utanför..åtminstone hörs det så..

Idag stack vi upp till backen.."bara" Balthazar   och lite senare Coco tösen..tur att det var några kompisar på plats..  

Vince var i form och ville få igång Coco..han har nog sovit bättre än jag..  

 

Juni månad redan, det går med stormsteg mot den ljuva semestern..åh vad jag längtar..!  

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards