Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Catja Lindeblad - 26 juni 2011 18:36

Denna dag..ett helt liv..  

För jag var uppe innan tuppen galt, allt för att träffa delar av "glada hundgänget"

 Träff halv nio i Käglinge..gick upp sex, gick iväg klockan åtta..pigg? ABSOLUT INTE..;))

Men vad gör man inte för hundgänget...sen kan man naturligtvis undra varför jag måste gå upp redan klockan sex..men tro mig det måste jag..  


Sessan o T stod redan och väntade sen kom Balou och Gibson..sen gick vi på tur..bra väder..och pigga hundar..;)  

Den enda som tänkt på vatten var T..  

Men så är hon en riktig curling matte..ordnar och fixar och banar väg..;)    

Vi är nog det alla till mans, några mer än andra..jag vet att jag lutar åt det hållet jag med..både med tvåbenta och fyrbenta..  

   

Balou's husse visade sådana tendenser han också..Balou hoppade över staketet in på annan tomt, med stor lätthet..tillbaka var en annan femma..så husse fick visa och hjälpa och bana väg..då gick det..;))      

 

En trevlig runda och det kändes riktigt skönt att hela dagen låg framför en trots ett par timmars tur, så det är inte så dumt att gå upp tidigt..  

       

Kaffepaus i trädgården och Vince fick se "manna" från himmelen..grannen kastade ner lite godis till honom..;))    


Sen kom jag igång på riktigt med mina garderober..fy fan så mycket skit..huller om buller..men nu har det ljusnat kan jag säga..;)

Tur upp på backen, lite träning..nu måste dom verkligen klippa gräset däruppe..ser knappt hundstackarn..(fast Vince gillar det)  

Tvätt imorgon 07..och jag hoppas att jag lyckas komma upp..  

Nu lite jordgubbar..grädde eller glass? Det är den stora frågan..  

Tjingeling!



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards