Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Catja Lindeblad - 7 juni 2011 19:27

Minsann så fick vi en varm och hyfsat solig dag jag o Vince..inget regn och hot,hot,HOT...  


Fick ta ett varv in till staden för att inhandla ett styck student present..;)

Väninnans äldsta ska ut i vuxenlivet(?) imorgon..

Massor med folk..många i samma ärende som jag..

Såklart hittade jag inte vad jag först tänkt..inte expediten heller..men det ordnade sig med annat..


Skulle inte handla mer än det och ändå hade jag fyra kassar att släpa på när jag väl styrde mig hemåt..jag är livsfarlig..;)

En av grejerna jag köpte var stadsmissionens halsband..så nåt av det jag handlade var för en god sak..;)


Vince såg svettig ut när jag kom hem så vi drog till Käglinge sjön..   ångrade att vi inte gick till Arriesjön istället, för då hade jag också hoppat i..nu blev det bara fötterna som fick svalka..  

 

Väntar på åska idag igen..igår var det rejält med blixt o dunder..Vince fixade det rätt bra..trots mitt ojande..

Hoppas det dröjer till efter desperata husfruar..och gärna efter natta turen med Vince..men det är nog för mycket begärt..det ser hotfullt ut redan nu..

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards