Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Catja Lindeblad - 27 juni 2011 22:06

Visst kom jag upp tidigt denna dag också..5 minuter innan jag skulle vara i tvättstugan..men för en gång skull hade jag förberett, allt var klappat o klart,,bara att greppa tvättkorgen, skvätta vatten i huvudet och lite i håret så det la sig på plats, sen svisch iväg..;)


Solen sken så jag hade vissa tankar på att avboka..men jag härdade ut..  

 

Backen efter det och träff med Kasper och Aja..      

Var disciplinerad när jag kom hem och slet fram dammsugaren..(måste slatt huvudet)

Men sen tog det slut..istället stod jag och beundrade Melvin's nos..han har den HÄRLIGASTE nos, som en marsipan..   och det bästa av allt..han ÄLSKAR när man pussar på, hur sur han än kan vara..en puss på marsipan nosen och Melvin blir god som guld..   jag är svag för näsor..Vince's nos kan man flytta hit o dit..och den är stor..;))

Nora's nos är liten och som en svart knapp..sen är jag svag för tassar också..speciellt Vince's..dom luktar popcorn..;)


Måste fått solsting idag..


Kvällspromenaden blev till Käglinge och sjön..underbart..!!  

Satt länge och filosoferade..meningen var att vi skulle träna lite..men Vince drog på grodjakt och jag bara njöt..    

Lite sitt o ligg med handtecken blev det, på lååångt avstånd..och han gjorde det..hurra för Vince..   ska lära in ett nytt trix..få se om vi klarar det..Vince ska skaka på huvudet på frågan om han är en katt..;)  


Nu en tur igen..sista för denna dag..

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards