Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Catja Lindeblad - 3 juni 2011 18:13

Igår på tur hit o dit..avslutades med cykeltur till Lockarp,   lånad cykel fick det bli..tack o lov att väninnan kan ställa upp med diverse tjänster, så först dit och hämta ett styck cykel, kaffe på det och dom berömda kanelbullarna..jag åt två..Coco tjuvade mig på en bit..(eller tre)    


Sen bar det av..jag fullt klart för mig var..men kanske inte hur..cyklade nån extra runda, tills väninnans röst dök upp i huvudet på mig: "mer mot Hököping" simsalabim var jag där: Jettes trim..

Planering inför spårkursen som startar i Augusti...


Härligt att cykla, det är två år sen sist..men nu ska jag köpa en ny..min gamla är såld till arbetskamrat..fast jag har ju inte fått pengarna..;))  


Idag har det varit varmt..riktigt VARMT..

Det blev käglinge och sjön..  

Grannarna hade också hittat hit..så det var ett hejdlöst badande..även för en tvåbent..det var visserligen inte hejdlöst och det var inte jag..    

Nu lovade jag att inte ta några foton på detta och rädd om grannsämjan som jag är så fick det bli så..  

   

Men den tvåbenta grannen var i med kläderna, åtminstone tröja..;) en förlorad boll var det som triggade igång årets premiär dopp för nämda granne..;)        

Våra hundar var icke intresserade att dyka och ta upp..kassa hundar..jag för min del stod och gapskrattade oavbrutet..så kanske grannsämjan är i farozonen i alla fall..:)  


Knallröd i huvudet är jag och jag ska nog inte visa trynet för solen på ett par dagar..men då är det ju sån tur att det behöver jag inte...


Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards