Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Catja Lindeblad - 10 juni 2011 21:20

Minsann är det fredag igen..en natt avklarad och vi klarade den med nöd o näppe..;)


Studentutsläppet klarade jag också av med nöd o näppe..dvs jag lyckades hålla tårarna i styr..hade med med mig en jätte näsduk för säkerhets skull..    

 

Väninnans äldsta tös Matilda var den lyckliga som skulle ut i verkligheten..  

 

Massor med folk..kände bara ett fåtal av alla dessa som strosade förbi och hälsade..men det gjorde ingenting..trevligt var det..

   

För övrigt har jag inte gjort ett enda dugg..inte ens tränat..Vince försöker få igång mig..denna sagolikt duktiga hund..;)   han kommer springandes med diverse grejer och lägger i mitt knä..eller tänder o släcker lampor oavbrutet..just den biten kan vara rätt irriterande faktiskt..att plötsligt sitta där i mörker..  

Men han har rätt, måste komma igång, ska skriva ett schema för varje vecka framöver så jag vet vad och hur, så blir det kanske lite ordning o reda..(nu släckte han lampan igen)


Imorgon blir det tur till Falsterbo..  


Nu i denna stund får det bli en kopp kaffe..o ja lite knäträning..bara lite grann så Vince blir glad..

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards