Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Catja Lindeblad - 4 juli 2011 07:28

Tänka sig att dagen D kom till slut..;) officiellt är det inte semester, inte riktigt än..nästa vecka börjar den..men det är min LEDIGA vecka, så arbetspassen är avklarade på ett bra tag..;)  

Egentligen är det bäst precis innan man går på semester då kan man gå där o gotta sig över det man har framför sig...trissa folk lite och vara allmänt kaxig..sen går det i rasande fart, fast så ska man ju inte tänka..en dag i taget..tack!


Var lite vildsint med kniven i går morse och höll på och karva av mig fingret, hade ju varit en bra början..inget plåster hittade jag heller, allt ligger fel sen jag "ordnade" till förra veckan..

Vince har varit kass i magen i helgen, vilket han bevisade genom att göra STORT utanför tvättstugan på jobb..stackars krake..i det stora gjorde det ingenting..det var många som var kassa i magen denna helg,så en mer eller mindre..

Trodde jag också skulle åka dit när jag fick akutspringa in på dass några timmar innan passet tog slut..  


Men nu så, pigg(?) som en mört..;)


Häromdagen gick jag inom "Pålssons hus" i käglinge..   brukar vara öppet för visning om söndagar..ett gammalt fint hus   och jag svär på att det spökar där..åtminstone när jag stod där..;) ska ALDRIG gå dit utanför visningstid..stod o smyg glodde in genom fönstret   när det knackade, vet inte var..för jag var fort ute på gatan igen, men det var inte någon människa åtminstone ingen levande..        

Precis bredvid ligger det fulaste hus jag sett..men smaken är som baken, men det är sannerligen inte min smak och det passar inte precis här..snacka om kontrast..  


Åskat har det gjort, men svalare har det inte blivit, ett helsike att sova..  

Får väl se hur det blir denna vecka denna allra första LEDIGA vecka..!  

Tjingeling!!


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards