Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Catja Lindeblad - 7 juli 2011 17:54

Åh denna härligt lediga tid..;))  

Lite smått o gott..och TIDIGA mornar

Per hit i går och solen sken..himla tur att jag har mitt syrenträd!  

Inte pallar jag sitta i gassande sol..nä, vi alla hukade under syrenen..fick "order" om att använda pentax-systemkameran..en kamera jag lånat från Per för evigheter sen..men icke använt..tycker den är lite klumpigt och mina "objekt" hinner försvinna innan jag blir färdig att trycka av..      

Men nu så , tog kort efter kort..och visst är det skillnad..speciellt närbilder..så jag får ta mig i kragen..      


I tisdags var jag hos veterinären..lite fix fram o bak för Vince..fram: för lite tår vätska. Bak: alldeles för mycket vätska=..Analsäcks inflammation...ÖRK o FY säger jag bara..men som tur var det snabbt åtgärdat, ögondroppar och piller.. sen så ska väl Vince vara i skick som ny igen..;))

Väldigt duktig var han..skötte sig exemplariskt..      


Skötte sig bra gjorde Vince också idag då det var dags med tågträning..goda vänner med, om det skulle bli katastrof..vet inte varför jag trodde det skulle bli det..tror det var mest för egen del..;)) har inte åkt tåg själv på evig tid..och med tanke på vår lilla Ölands tripp så måste vi (läs jag) "öva" lite..men allt gick prima..vi styrde våra näsor till Ystad..så nu har vi fått ett nytt favorit ställe att dagdrömma om..DÄR vill jag bo..;)                

Vi lämnade ett regnigt och molnigt Oxie..i Ystad kom SOLEN..          

Bra träning för hundarna, många människor, andra hundar, cyklar och allt huller om buller..men bägge två tog det med ro..ett dopp i fontänen blev det också..;)  


Nu är vi båda helt slut, men en tur till käglinge får det bli innan jag sparkar av mig skorna, få se om Vince hänger med ?  

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards