Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Catja Lindeblad - 20 juli 2011 22:10

Ikea (igen)     Grilla (igen)   stökigt (igen) Per (igen)  

Så har denna halva vecka sett ut..förutom turer med Vince,   bistick och gäst katten som nu förväntar sig godsaker varje kväll och allra helst vill komma in..men där går GRÄNSEN ..säger Melvin och Nora..;) och föralldel jag också..

Denna kväll ska jag VERKLIGEN försöka komma i säng innan 02..har gjort tappra försök från den allra första lediga dagen men ej lyckats..kanske är turen kommen..(?)


Funderar över det här med positivt tänkande..har alltid tyckt jag varit hyfsat positiv..men så fel..  

Per säger: har EN HÄRLIG VECKA kvar av semestern..jag säger: nä men fy har du BARA EN vecka kvar..

Det är ju så man ska tänka som Per..inte som jag som redan nu gruvar mig att det börjar gå åt "fel håll"..;)) och jag har fler veckor kvar än Per..

Positivt tänkande ÄR en konst..  

Nu blir det sista kvälls turen för Vince..disken skiter jag i..vill hellre läsa Hungerelden av Eriksson/Axlander/Sundqvist..

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards