Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Catja Lindeblad - 16 juli 2011 09:56

Regnkappan har blivit mitt bästa plagg..den långa..

Idag har det lovats sol..visst kom den fram några mikrosekunder, men fortfarande är det tråkiga mörka moln..ja bara det inte REGNAR..

I natt var det en känsla av höststormar och så klart regn, och nu har jag gjort det där man INTE SKA..jag kapitulerade och gav "tak över huvudet" och mat till "vår" gästkatt..det som fick mig att ge efter förutom ovädret och att hon är så smal, var att hon inte kan jama..små pip är det enda som kommer fram..jag blir rent gråtfärdig..  


Förmodligen kommer jag att sluta som en tant på vår gård gjorde, som säkert började som jag och det slutade med typ 20 hemlösa katter och spirande hat från grannarna..

För det är ju så har man börjat mata har man ansvaret..

Få se om hon ligger kvar i det lilla katthuset jag ställde ut i natt..

Det stämmer verkligen med den testen vi gjorde på jobb, i den befanns jag enbart bestå av hjärta inget huvud..(i grova drag)


Träff med glada hundgänget i går kväll och det gör en ju glad..;))          

Det som INTE gjorde mig glad var det faktum att Coco tösen börjat löpa..Höglöp precis när det var tänkt ett besök i "min" lilla stuga på Öland..vi får väl se hur det blir..                


Nu en tur i ett regnfritt Oxie..vågar man hoppas på det!?!

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards