Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Catja Lindeblad - 14 juli 2011 18:39

Nu är jag rätt trött på regn o rusk...lite sol vill jag nog ha..  

Mina regnkläder håller inte måttet och mina stövlar har nog kattuslingarna tuggat på för det sipprade in vatten..:(

Regnade så mycket i förmiddags att jag inte kunde se..

Träffade på en till kämpande människa med hund i käglinge..alla var vi lika dyngsura..

Bonden håller på att laga staketet till stora fårhagen, så nu kommer fåren snart dit..


Igår på min färd till Toarp hittade jag minsann nya stigar..in i skogen längs med "ny" får hage, en jättestor hage med både liten sjö och å..där blir toppen att gå när inte fåren är där, tydligen kunde man öppna grinden, men det fattade inte jag..tur att andra kan upplysa en..;)    

Ett rådjur till som stod så stilla o åt..tills vi fick syn på varandra och det var inte läge att ens försöka ta upp kameran..dessutom strilade regnet oavbrutet då också..    

Men jag var lyrisk över denna nya promenad väg så det fick regna bäst det ville..   Nu en skvätt kaffe sen träning med Vince och rensning av ett skåp..få se vilket jag struntar i..

Tjingeling!






Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards