Alla inlägg den 20 september 2011

Av Catja Lindeblad - 20 september 2011 19:44

Långtur till Arrie med Coco-tös och väninnan..

Coco tösen var på topp..dvs totalt tossig, nytt foder sa väninnan..  

Vilket visade sig i "rullande i illaluktande kadaver", tokspring, dövhet o andra konstigheter..    


Väninnan agerade begravnings entreprenör..   själv gjorde jag upptäckten av detta rosa lik, vägrade befatta mig med det,   väninnan gjorde det bara för annars hade Cocotösen tagit den till mellanmål.."den" var nog en alldeles ny sork eller nåt..:(


Fika i strilande regn, men vi har minsann varit med om värre och jag ÄLSKAR att sitta där i Arrie med fikakorg oavsett väder med bästa vännerna!        

Tre timmars härlig tur..på väg hem träffade jag på Zindy med matte och på något konstigt sätt hamnade jag på backen..;))  

Några kompisar var kvar..finaste Floyd   och goa Sessan  

Floyd's "lillmatte" visade magen igen o jadå den växer fint..:)  

     

I Arrie har dom börjat "fixa" till och det är på gott o ont enligt min mening..vill ha kvar "vildmarkskänslan" nu finns det grillplatser o bänkar..nåväl man får väl gilla läget, men som tur är, när det är fulväder är det bara vi hundägare som är där, så det är ju bra..ni andra kan hålla er väck..;))      


Tänk om dom gjort nåt för hundarna, lite aktivitetsbanor, rastplatser, agility..lite som dom gjort i Landskrona,Helsingborg,Örkelljunga.. det hade väl varit nåt!!


Läkarbesök på fm..och jag håller ett tag till..

Nu middag, en sen sådan..lax, såklart!!

Tjingeling!




Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards