Alla inlägg den 30 september 2011

Av Catja Lindeblad - 30 september 2011 19:10

Fattar VERKLIGEN inte var tiden tar vägen..man planerar och tänker ut en massa grejer man ska göra inför sin lediga vecka..jag till och med skriver upp det..ska man sen summera veckan, så är inte ens hälften gjort..  

Ska man då se det som om jag är en slö människa eller är jag en människa som tar dagen som det kommer..??

Föredrar att se mig som en som fångar dagen, och gör vad den dagen bjuder på, det låter liksom trevligare än slö o lat..:)  


Fast vissa saker måste man ju göra och när inte ens det blir gjort utan jag föredrar att dra ut i skogen och sitta på en stubbe tillsammans med bästa hund vännen, då kan man ju tycka att det behövs lite struktur här alltså..;))  


Mest tänker jag på vårdhundsträningen..får inte till det riktigt och när jag känner det, då lägger jag av..enklast hade ju varit att slå en signal till instruktören för att få peppning, men inte ens det gör jag..hoppas väl att det plötsligt ska slå gnistor om mig och jag går igång..          


Fast framför mig har jag nu ett antal veckor med jobb och då mina vänner slår det minsann inga gnistor..


Träff med vännerna på backen idag..alltid lika trevligt                

Det tyckte Vince också, i synnerhet att få träffa Zindy som löper..  

Fick ta koppel på honom, att följa med MIG när han kunde följa efter kvinnan i hans liv..det fattar ni att jag förlorade STORT..


Vid lekplatsen träffade vi på Angelo och Viggo..Angelo såg vi när han var pytteliten, nu en stilig 1-åring..och Viggo en Svensk/Dansk gårdshunds valp..  

Har snöat in på den rasen..gillar dom..

Full fart på dom bägge och inte helt lätt att ta foto..;))    


Nu lite käk till mig och till ALLA djuren..

Tjingeling!!


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards