Alla inlägg den 25 september 2011

Av Catja Lindeblad - 25 september 2011 18:34

FANTASTISKT väder idag ju!!

Lyckades ruska liv i både mig själv och hund vid 15-tiden...( o katt ;)  

Lagom varmt och jag känner lite,lite krispigt i luften..;)..perfekt!


Tog en sväng upp till backen..numera finns det pilar som visar vilken väg man ska gå, om man mot förmodan får en black out.."mot förmodan" förresten, minnesförlust får jag jämt..;)  


På backen fanns både Bolt och Gibson och gästhunden Kim..en blyg viol som jag alltid får för mig är en tik..men jag lyckades få honom med på bild, man får inte ge upp..  


En som inte gav upp var Bolt, han kämpade för att få igång Vince och jadå, han lyckades..;)      


Nu stundar lite ledig tid, mammografi imorgon minsann och så ska jag hitta plast remsor eller nåt till spårkursen på onsdag..för övrigt ligger veckan fri och öppen för träning och promenader och allt annat som gör mig glad..;))          

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards