Alla inlägg den 21 september 2011

Av Catja Lindeblad - 21 september 2011 18:32

Dags för spårkursen..bara två gånger kvar, trist..fast jag kanske kan gå om,om o

om o om igen..                    

I dag skulle vi lägga spår till varandra..inte helt lätt kan jag säga..;)

Men vi var på samma nivå allesammans, dvs vi hade svårt att hitta våra spår..    

Vince tog inte det spår han skulle..han tog ett annat, det jag hade lagt.. ja, han är sin mammas gosse..;))    


Fästingar var det gott om..har tänkt ett bra tag att dessa odjur nog gått i vila..för varken på backen el Käglinge och för den delen Arrie har Vince fått nån på sig..

MEN NU..det kröp, överallt..fem stycken bara på huvudet..usch o FY..!


På hemvägen tog vi en liten tur till "ny" stig..härligt med nya promenadstråk..  

Man får nog säga att vi var totalt slut när vi kom hem..var tvungen att slänga mig på sängen..jag, Vince o alla fästingar..

Trots allt gick vi hemifrån kl 09:40 o hem igen kl 15:00..snacka om överdos av frisk luft!


Vince är fortfarande i utsträckt läge..vill inte ens äta..tyvärr kan man inte säga detsamma om mig..jag ÄTER..

I morgon gör jag ett nytt försök med tvättstugan..samma tid dock, lär mig aldrig..

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards