Alla inlägg den 29 september 2011

Av Catja Lindeblad - 29 september 2011 18:48

Nä..VAR är min krispiga höst..??

Svettigt o klibbigt och som vanligt tar jag fel kläder på mig, det kan naturligtvis inte vädret lastas för..men ändå..  

Lovar att inte klaga mer nu, för visst är det härligt med sol absolut, det vill vi ha..men lite,lite kyligare tack!


Filmade Vince och mig i träningstagen..tryckte direkt på delite..

Kanske kan man skylla på vinkeln på kameran..men nä, det blir till att skippa chipsen,kakorna,godiset och pilsnern..;)

Vince var ovanligt virrig och det blev inte mycket rätt och jag snörpte på munnen HELA TIDEN..fy sjutton vad hemskt att se sig på film..men rätt nyttigt..!  


Käglinge med favoriterna..Coco och väninnan..  

Hade med mig blodpulver och spårlinan..

La spåret först sen fikade vi..då hade jag redan glömt att jag skulle skippa kakor..

Fantastiskt god kaka..extra kladdig..:)  


Ett par timmar härlig promenad, grodjakt, simtur och spår..perfekt!          


Klo klipp och trädgårdsarbete..( det tar aldrig slut)  

Sen gäller det att tänka ut vad man ska ha där då..det är det roligaste..


Har hela sommaren gått och trott att jag varit förskonad från dessa äckliga sniglar..mördarsniglar..har inte sett en enda..men nu, när allt kom väck..MASSOR med snigelbebisar..och EN stor..jag tog fram min mordiska sida och gick till attack..    


Nu lite käk och idag blir det LAX!

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards