Direktlänk till inlägg 20 januari 2012

Fredagen den 20/1..

Av Catja Lindeblad - 20 januari 2012 18:03

Fredag..härligt lediga fredag

Igår hade det ju SNÖAT och jag missade det helt o hållet.. vi var  tvungen att kasta oss ut och njuta..   inte var det mycket, men man får vara glad för det lilla..;))

Ett par timmar senare var allt borta


Träff med Floyden på fm..   och  Kasper dök upp,   då fick Floyd gå, dessa två grabbar är inte helt i fas med varandra..;)

Vince är kompis med bägge, men mest med Floyd..   Kasper skäller ofta o mycket och det gillar inte Vince..;)

Något som jag tycker är rätt lustigt, är att hemma dricker inte Vince sitt vatten om det är typ en halv timme gammalt..ute dricker han gegg vatten hur bra som helst..  


Sen gjorde jag ett tappert försök att städa..gick inte så bra..stack o handla istället,det är jag himla bra på..


Fick väldigt bråttom ur bussen för på avstånd skymtade jag en gul jacka..så det blev backen igen med delar av glada hundgänget..en kille jag inte träffat förut men väl hört talas om var där..Frasse,   en pigg kille som sprang allt vad pälsen höll..;)  


Fick ältad av mig lite om valpen och kan väl ändå nånstans tycka att det var bäst som det blev...det hade nog blivit för mycket..(kanske;)          


Nu står Vince som tokig och tänder o släcker..och jag håller med honom, ett jäkla skit det här med datorer..

Så nu ska jag ägna mig åt hunden min, den gode Vince..

Tjingeling!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catja Lindeblad - 21 januari 2018 18:19

Året första inlägg 2018 Kan detta året månne bli bättre än förra tro??   Det började lite sisådär kan jag säga när min sons farmor blev akut dålig, livet är skört och det kan gå hiskeligt fort från lite krasslig till skarpt läge   Det ver...

Av Catja Lindeblad - 26 december 2017 16:00

Då var det klart då..Julen   Denna julen arbetade jag och förträngde ALLT om tomtegröt o sill och julklappar   Fast vi tjuvstartade julen på torsdagen så det blev allt det där ändå och min julklapp blev jag väldigt glad åt, älskar korgar med d...

Av Catja Lindeblad - 5 december 2017 18:49

Julstöks månaden har börjat och med det menas december,ingen snö i sikte och det lär väl bara komma regn här nere och det är jäkligt trist säger jag bara, ett år gnällde jag väldigt mycket över snöbristen och några veckor senare kom snö i överflöd..m...

Av Catja Lindeblad - 18 november 2017 18:15

Hoppsan! Det har minsann redan blivit november utan jag knappt fattat hur det gick till   Förstår precis vad min mormor menade när hon sa tiden gick fort,fort Hinner knappt med att tänka ;-)   Det är mycket man fattar när man blir äldre ...

Av Catja Lindeblad - 25 oktober 2017 18:06

Det är väl bara att gilla läget med regn,regn,regn..eller inte Min favorit månad har nog regnat bort för inte brukar väl oktober vara på detta viset??   Har saknat Vince extra mycket dessa veckor, hösten var vår tid, det är Walters tid också f...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards