Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Catja Lindeblad - 15 februari 2012 14:17

Förkyld..igen..denna gång väntade jag bara på NÄR, för jag vet precis VEM som smittat mig..få se hur det artar sig denna gång..förra gången redde jag upp det på ledig tid och med några Alvedon och "vila"..


Ajas matte är tillbaka på backen igen och det var skönt att allt blev som hon tänkt!    

Floyds matte har blivit mormor!..(GRATTIS Madde..;)) och det till en stor tösabit..      

Stackars Floyd har blivit allergisk och det tror de lärda att det är mot fodret..trist läge för Floyd, för framöver är det bara allergifoder till Floyd och inget annat..    

Så det var backen nyheterna för denna gång..;))


Gårdagen bjöd på dimma och rimfrost och Vince och jag träffade gänget då med..;)          

Städat fick jag också.."kryss i taket"..och jag kan säga att detta med katthår gör mig TOKIG!!

Hundhår är INGENTING mot katthår..      

Träning blev det också och vi har bekymmer med "framåt"..ja jag tycker vi har bekymmer med allting plötsligt..:( fast där var jag ju lite orättvis förstås..mot den gode Vince..vi får kämpa på..


Otto var ute i sin lilla "hage"..ser honom nästan aldrig..fast hans matte går förhoppningsvis ut helt andra tider än jag..han hade vuxit..fortfarande är han en riktig gullunge..;))    


Handlat..(igen) borde verkligen få V.I.P kort där på Konsum..svin dyrt är det också..och det slank ner små mini kakor..precis lagom att äta utan att få dåligt samvete(?)  


Nu får jag ta ett svep till med moppen..vår vaktmästare slänger ut säckvis med salt..och det är ett jäkla skit!!

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards