Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Catja Lindeblad - 24 februari 2012 19:33

Så bar det av igen..snäll son och svärdotter lämpade av mig till två dagars lyx och flärd och stora portioner träning och annan hjärngympa..  

Det är i sanning uttröttande och krävande och mitt gnälliga jag fick sitt utlopp.."nä, kommer ALDRIG att klara detta".."Nä det är bara sååå mycket"..

Så kära klasskamrater OM någon läser detta, så SPARKA MIG hårt på smalbenet om ni hör detta igen..HÅRT..!!

Måste vara rätt tröttande att lyssna på..orkar knappt själv..;))

Något som lättade upp mitt negativa jag, var när faktiskt Vince låg kvar med huvudet i knät och lät sig klappas och banne mig om han inte tog ögonkontakt också..;) och det med andra personer än mig själv..och att då få höra att "detta moment kan han" var som balsam för själen..för förra gången lyfte han på huvudet o glodde efter mig..

Så nu skärper jag mig och håller truten..                


Två härliga dagar med den godaste maten och fin-fin service och intressanta föreläsning och goa människor, och träning vad mer kan man begära..;)                                

En sommarstuga där i Brösarps trakten hade inte varit fy skam..


Vince fick gå med löplina när vi gick på tur..   i onsdags stack den gode Vince i från mig efter vad jag tror var en kanin..

Han kan visst ta o sticka ibland med töserna..när vi är många där uppe på backen men han kommer hyfsat fort tillbaka när jag sätter visselpipan till mun..  

Men ALDRIG när det är bara han och jag..och jag har alltid varit avslappad och varit full av tillförsikt att Vince är där runt "hörnan"..men nu VIPS borta..och det gick så fort, sen hörde jag hans skall långt, långt borta i fjärran..;)

Hann tänka en jäkla massa..för det tog ett bra tag innan han kom tillbaka...så nu blir det att backa ett par steg  


Bok rean är igång och i år har jag gjort det enkelt för mig..jag har "klickat"..Absolut livsfarligt!!

För i år klickade jag in 16 böcker! 10 är hämtade och resterande får jag hämta i morgon..alla dessa får jag väl vänta att läsa till sommaren nån gång..  

Har en del studielitteratur som först ska betas av och jag har bara läst två av dom..


I kväll ska jag VERKLIGEN lägga mig tidigt..   (om jag lyckas)

Tjingeling!!



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards